Pro českou mutaci časopisu Forbes jsme připravili redesign webu. Důvodem změny byly nové netradiční formáty článků, které od naší předchozí spolupráce začal klient dělat. Lifestyle, rady, audio a skvělá četba – to jsou atributy webu Forbes.
Minimum reklamních pozic pomáhá udržet článek jako krásný typografický útvar, který se emočně blíží tomu tištěnému.
Ovládací prvky jsme zvolili intuitivní, ale stylové tak, aby zůstaly nezaměnitelné. Interaktivní prvky jsou způsob, jak nechat čtenáře ověřit, že rozhraní rozumí správně.
Forbes Life a rostoucí řada speciálů vyžadují poctivý a časově náročnější vizuální přístup art directora.
Mohli jsme se pustit na tenčí led ručně kreslených wireframů, které jsou zpravidla zavádějící obzvlášť např. pro nezkušené zadavatele.
Základem úspěšné spolupráce s developery (programátory) jsou dobře nastavená a precizně zpracovaná designová pravidla. A ta my nastavujeme vždy.
Prohlédněte si výsledek naší práce na webu Forbes, magazínu o byznysu, podnikání a úspěchu.
Forbes.cz