logo

FORBES

Pro českou mutaci časopisu Forbes jsme připravili redesign webu. Důvodem změny byly nové netradiční formáty článků, které od naší předchozí spolupráce začal klient dělat. Lifestyle, rady, audio a skvělá četba – to jsou atributy webu Forbes.

forbes web screenshot

Článek jako základ

Minimum reklamních pozic pomáhá udržet článek jako krásný typografický útvar, který se emočně blíží tomu tištěnému.

forbes web screenshot

Hlavně nemást uživatele

Ovládací prvky jsme zvolili intuitivní, ale stylové tak, aby zůstaly nezaměnitelné. Interaktivní prvky jsou způsob, jak nechat čtenáře ověřit, že rozhraní rozumí správně.

forbes web screenshot

Speciály a rubriky

Forbes Life a rostoucí řada speciálů vyžadují poctivý a časově náročnější vizuální přístup art directora.

Ručně kreslené skicy

Mohli jsme se pustit na tenčí led ručně kreslených wireframů, které jsou zpravidla zavádějící obzvlášť např. pro nezkušené zadavatele.

Skicy pro forbes

styleguide

Základem úspěšné spolupráce s developery (programátory) jsou dobře nastavená a precizně zpracovaná designová pravidla. A ta my nastavujeme vždy.

Barvy:
White
#FFFFFF
Light grey
#E2E2E2
Gold
#EBA700
Dark grey
#222222
Typografie:
Cabin Bold
Noto Serif Bold
Cabin Regular
Noto Serif
Cabin Regular
Ubuntu medium

Prohlédněte si výsledek naší práce na webu Forbes, magazínu o byznysu, podnikání a úspěchu.

Forbes.cz