Technologický startup nabízí životní pojištění jednoduše a výhradně online. Naše největší designerská výzva zde spočívala v jednoduchém a přehledném zobrazení výpočtů, které samy o sobě nejsou nijak jednoduché. Zadání znělo jasně: Máme prototyp, ale potřebujeme UX, UI i mobilní aplikaci.
Nejlepší design roku 2019
Titulní stránka propojuje brand, jak ho znají uživatelé z kampaně s hlavním CTA landing page: registrací.
V onboardingu, kde je potřeba mnoho vstupů, je přímočarost rozhraní na prvním místě.
Kalkulačka je interaktivní příležitost, jak objevit hodnotu produktu.
V mobilní aplikaci jsme museli spojit dvě věci: Sběr dat o sportovní aktivitě i individualizované výpočty cashbacku. Vlastně jsme navrhovali sportovní aplikaci pro FinTech. Potřebovali jsme elegantně a neotřele zobrazovat dosažené cíle — například to, že pravidelně chodíte, běháte, jezdíte na kole, nekouříte, nebo chodíte k lékaři — i se poprat s tím, abyste jasně věděli, kolik peněz vám Mutumutu vrátí za to, že se o sebe staráte.
Základem úspěšné spolupráce s developery jsou dobře nastavená a precizně zpracovaná designová pravidla. A to my děláme vždy.
Navštivte Mutumutu.cz - web pro online životní pojištění.
mutumutu.cz