Když se na Zonky začalo pracovat, nikdo nevěděl, co P2P je a zda se podaří pro tak netypický projekt získat klienty. Dneska je Zonky zavedený úvěrový produkt, který je v mnoha ohledech důvěryhodnější než jeho zavedená konkurence. Jsme rádi, že jsme mohli být u tohoto projektu od samého začátku.
Nejtvrdším oříškem nových věcí bývá vymyslet, jak získat klienty. Mnoho lidí totiž nepřekoná překážky neznámého prostředí. Zúročili jsme tu mnohé zkušenosti a vlastně se také dost naučili.
Při navrhování tzv. onboardingu jsme uplatnili designérské principy jako je viditelnost a blízkost informací.
Interaktivní prvky jsou způsob, jak nechat uživatele ověřit, že rozhraní rozumí správně.
Pro ty, kteří se rozhodnou stát se investory na Zonky, jsme připravili přehledné dashboardy. Když se jedná o finance, pořádek musí být.
Žádosti o půjčku jsou anonymně vystaveny, jako by se jednalo například o e-shop. Investoři hledají příležitosti podle svých preferencí a sympatií.
Srozumitelně vysvětlit a zároveň dodat lidem odvahu vyzkoušet nový a neobvyklý produkt.
Odlišit se od strnulosti bank.
Na jednom webu obsloužit dva typy zákazníků. Investory na jedné straně a žadatele o půjčku na straně druhé.
Základem úspěšné spolupráce s developery (programátory) jsou dobře nastavená a precizně zpracovaná designová pravidla. A ta my nastavujeme vždy.
Zonky je živý organismus. Podívejte se na mnohem víc krásných stránek, které jsme pomáhali vytvořit, přímo na webu
zonky.cz